Mikä on Shophop.fi-palvelu?

Shophop.fi kerää satojen suosittujen verkkokauppojen parhaimmat tarjoukset ja alennuskoodit yhteen paikkaan. Etsimme alennuskoodeja ja parhaita tarjouksia sekä isoista tunnetuista verkkokaupoista, että pienemmistä suomalaisista ja ulkomaalaisista verkkokaupoista. Tällä hetkellä sivustollamme on tarjouksia ja alennuskoodeja yli 500 verkkokaupasta ja lisäämme jatkuvasti uusia kauppoja. Suosituimpia verkkokauppoja sivuillamme ovat muotiin ja matkustamiseen liittyvät kaupat, kuten Zalando, Ellos, Hotels.com ja Fitnesstukku.

Shoppailu netissä, alennusmyynti ja alekoodit

Miksi päädyimme valitsemaan Hakukonekeisarin tekemään meille hakukoneoptimointia

”Olimme pitkään tehneet itse hakukoneoptimointia Shophop.fi –palvelulle, mutta kasvun myötä tarvitsimme lisäkäsiä jatkamaan optimointityötä sekä viemään sen uudelle tasolle. Kävijöistämme iso osa tulee Googlen kautta, joten halusimme, että hakukoneoptimointia tekevä taho tietää varmasti mitä tekee ja on kokenut alan ammattilainen. Pyysimme tarjouspyynnön kahdelta eri toimijalta, jonka jälkeen kävimme puhelinkeskustelut molempien yritysten kanssa. Päädyimme valitsemaan Hakukonekeisarin tekemään meille hakukokoneoptimointia, koska keskustelujemme pohjalta, heidän osaamisensa korkea taso tuli hyvin esille. Lopullisen päätökseen vaikutti vahvasti myös heidän aito kiinnostus meidän toimintaa kohtaan ja sitoutuminen hakukoneoptimointiin liittyvien tavoitteidemme saavuttamiseksi.”

-Ali, Shophop.fi

Miksi Shophop on mielenkiintoinen asiakas Hakukonekeisarille?

Alennuskoodisivustoja on paljon Suomessa ja se on hyvin kilpailtu toimiala. Tällaiset haasteet herättävät aina meidän kiinnostuksen, koska haluamme jatkuvasti haastaa itseämme. Aiemmin olemme saaneet pyyntöjä tehdä linkkien rakennusta suurille kansainvälisille alennuskoodisivustoille, mutta olemme kieltäytyneet niistä.

Ensisijaisesti haluamme auttaa aina kotimaisia yrityksiä menestymään ja Alin kanssa meillä yhteistyö on toiminut erinomaisesti. Oman hakukoneoptimointityön ohessa pyrimme kouluttamaan sivujen sisäisiä Google-optimoinnin tekniikoita myös Shophop:n työntekijöille, että he pystyvät tuottamaan itsenäisesti optimoitua sisältöä ja kehittämään sivustoa oikeaan suuntaan.

Tämä mielenkiiintoinen haaste on meillä tällä hetkellä työn alla ja katsotaan, miten hyviin tuloksiin ylletään seuraavien muutaman kuukauden aikana.

Blogikirjoitukset hakukoneoptimoinnista

Opi lisää hakukoneoptimoinnista ja digitaalisesta markkinoinnista lukemalla blogiamme.

Hakukonesijoitukset nousussa jälleen

Koko Suomessa olevat heikot sääolosuhteet ovat jo alkukesästä alkaen asettaneet useimpien nettisivujen Google-sijoituksille nousupainetta. Siitä huolimatta kesälomien päätteeksi meillä ilo kertoa, että ennuste piti paikkaansa ja sijoitukset ovat nousseet edelleen...

lue lisää

Missä kannattaa mainostaa alle 300 €:n mainosbudjetilla?

Haluatko tietää, mitä kaikkea pienyrittäjä voi tehdä 300 euron mainosbudjetilla? Voisin heittää tässä läjän päättömiä vinkkejä, joihin todennäköisesti ainoastaan tuhlaantuisi rahaa ja aikaa. En tee sitä, vaan tässä kirjoituksessa kerron vain sellaisia vinkkejä, joita...

lue lisää

Kunnollinen SEO on pitkäjänteistä tekemistä

Meinasin aloittaa tämän kirjoituksen otsikolla: “SEO on pitkäjänteisen kaverin hommaa”, mutta aika nopeasti huomasin että jänteen pituudella ei varsinaisesti ole tekemistä kunnollisen hakukoneoptimoinnin kanssa. Tosin huhu kertoo, että tummaihoiset...

lue lisää

Näin Zalando vie Googlea kuin pässiä narussa

Laadukkaan sisällön tuottaminen on turhaa Tässä kirjoituksessa kerron miksi laadukkaan sisällön tuottaminen on rahanhukkaa ja miten näyt Googlessa tuottamasi sisällön laadusta huolimatta. En kuitenkaan halua asettua sotajalalle taitavia sisällöntuottajia vastaan,...

lue lisää

Oikeiden avainsanojen valinta – Ainoa opas, jonka tarvitset

Tässä artikkelissa ajattelin antaa vihdoin vastauksen tähän ikuisuuskysmykseen: kannattaako hakukoneoptimoinnissa valita lyhyitä kilpailtuja hakusanoja vai keskittyä vähemmän kilpailtuihin pidempiin (long tail) hakutermeihin? Miksi avainsanat kannattaa määrittää ja...

lue lisää