Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja suoraan...
Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...
Missä kannattaa mainostaa alle 300 €:n mainosbudjetilla?

Missä kannattaa mainostaa alle 300 €:n mainosbudjetilla?

Haluatko tietää, mitä kaikkea pienyrittäjä voi tehdä 300 euron mainosbudjetilla? Voisin heittää tässä läjän päättömiä vinkkejä, joihin todennäköisesti ainoastaan tuhlaantuisi rahaa ja aikaa. En tee sitä, vaan tässä kirjoituksessa kerron vain sellaisia vinkkejä, joita...
Google AdWords: Suurin muutos 15 vuoteen

Google AdWords: Suurin muutos 15 vuoteen

Toissa päivänä Google julkisti historian suurimman muutoksen, minkä se tulee toteuttamaan AdWords-mainospalveluun sen 15 vuoden historian aikana. Tätä on hyvä hieman pohjustaa sillä, että Google poisti aiemmin tänä vuonna hakutulosten oikeassa laidassa olevat...
Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...