mennessä Ville | 29.8.2017
Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...
mennessä Ville | 10.3.2016
Tiedon analysointi on tärkeää markkinoinnissa ja useimmat yritykset käyttävät kävijätiedon analysoinnissa Googlen Analytics -palvelua. Kävijätiedon mittaamisessa on kuitenkin yksi ongelma. Tiedätkö mikä tai kuka kävijä on aito ja kuka on ”botti”? Tämä ei...
mennessä Ville | 8.3.2016
Seuraavalla videolla opit nopean ja helpon pikatestin, jolla voit tarkastaa kotisivujesi nykyisen Google-sijoituksen parissa minuutissa. Tämä asia kannattaa tarkastaa, jos haluat tietää saako kilpailijasi sinua enemmän asiakkaita Googlen kautta. Etkö nähnyt yritystäsi...