Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...
Mittaatko aitoja kävijöitä vai robotteja?

Mittaatko aitoja kävijöitä vai robotteja?

Tiedon analysointi on tärkeää markkinoinnissa ja useimmat yritykset käyttävät kävijätiedon analysoinnissa Googlen Analytics -palvelua. Kävijätiedon mittaamisessa on kuitenkin yksi ongelma. Tiedätkö mikä tai kuka kävijä on aito ja kuka on “botti”? Tämä ei...
Pikatesti: Tiedätkö yrityksesi nykyisen Google-sijoituksen?

Pikatesti: Tiedätkö yrityksesi nykyisen Google-sijoituksen?

Seuraavalla videolla opit nopean ja helpon pikatestin, jolla voit tarkastaa kotisivujesi nykyisen Google-sijoituksen parissa minuutissa. Tämä asia kannattaa tarkastaa, jos haluat tietää saako kilpailijasi sinua enemmän asiakkaita Googlen kautta. Etkö nähnyt yritystäsi...