Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...
Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Hakukoneoptimointi on jatkuvasti ja poikkeuksellisen nopeasti muuttuva ala ja sen takia siinä on tärkeää olla jatkuvasti ajan hermolla. Tässä artikkelissa kerron, mitä kaikkea uutta olemme oppineet tänä vuonna niin hakukoneoptimoinnista kuin myös asiakkaidemme myynnin...
Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja suoraan...
Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa

Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa

WordPress on äärettömän hyvä alusta kotisivujen rakentamiselle ja hakukoneoptimoinnille, siitä ei pääse mihinkään – eikä onneksi tarvitse päästäkään. Tässä artikkelissa kerron miten vältät pahimmat sudenkuopat WordPress-sivun hakukoneoptimoinnissa, joihin yllättävän...