Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...
Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Hakukoneoptimointi on jatkuvasti ja poikkeuksellisen nopeasti muuttuva ala ja sen takia siinä on tärkeää olla jatkuvasti ajan hermolla. Tässä artikkelissa kerron, mitä kaikkea uutta olemme oppineet tänä vuonna niin hakukoneoptimoinnista kuin myös asiakkaidemme myynnin...
Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja suoraan...
Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...