SEO optimointi nettisivuilla

SEO optimointi nettisivuilla

Nettisivujen SEO optimointi ei ole tänä päivänä mikään yksinkertainen homma. Kaupallinen hakuoptimointi on erityisen haastavaa puuhaa, sillä kilpailu alalla kuin alalla on erittäin kovaa. Käymme tässä artikkelissa läpi kaupallisten nettisivujen, kuten nettikauppojen...
Responsiiviset verkkosivut – kun on tärkeää näyttää hyvältä

Responsiiviset verkkosivut – kun on tärkeää näyttää hyvältä

Responsiiviset nettisivut ovat joka laitteella hyvännäköiset. Jos sivustosi on suunniteltu responsiiviseksi, saat pidettyä potentiaalisen asiakkaan kauemmin sivustollasi, jonka myötä hänellä on enemmän aikaa kiinnostua sinusta ja yrityksestäsi. Rseponsiivinen sivusto...
Metaverse – liiketoiminnan uusi mahdollistaja

Metaverse – liiketoiminnan uusi mahdollistaja

Mikä on Metaverse? Metaverse on vähän kuin virtuaalinen 3D-maailma, joka sisältää vuorovaikutteisia ja yhteistyötä vaativia ​​tiloja. Virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden tekniikoiden avulla nämä tilat tarjoavat ihmisille erilaisia ​​kokemuksia. Monet...
Lisätienestillä 200-500 €/kk lisää tuloja kotisohvalta

Lisätienestillä 200-500 €/kk lisää tuloja kotisohvalta

Maksetut kyselyt On mahdollista tienata lisää rahaa vastaamalla erilaisiin tutkimuksiin sekä kysymyksiin netissä. Erilaiset maksetut kyselyt maksavat pienen korvauksen ajastasi ja vastauksistasi. Pääset osallistumaan tällaisiin erilaisiin kyselypaneeleihin joko...
Hakukoneoptimointi vuonna 2022

Hakukoneoptimointi vuonna 2022

Jos edelleen tuskailet hakukoneoptimoinnin strategiasi kanssa, et ole yksin. Epävarmuus maailman tilanteesta ja kuluttajien käyttäytymisen muutoksista pitävät markkinoijat ja SEO-ammattilaiset varpaillaan. Auttaaksemme pk-yrityksiä ja markkinoinnin ammattilaisia,...
Hakukoneoptimoinnin hyödyt nettikasinoille

Hakukoneoptimoinnin hyödyt nettikasinoille

Nettikasinoiden tärkeä osa on hakukoneoptimointi, englanniksi Search Engine Optimization (SEO) eli kuinka saada oma sivustonsa hakukonetulossivujen ensimmäiselle sivulle.  Useimmiten hakukoneilla tarkoitetaan Googlea, vaikka on olemassa myös Bing ja Yahoo, mutta...
Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?

Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?

Surullinen tosiasia on se, että valtion tuista huolimatta moni markkinoija menettää työpaikkansa ja useat yritykset tulevat kaatumaan koronan seurauksena. Tällä hetkellä elämme vielä kriisin aikaista elämää, mutta markkinoijina meidän pitää katsoa pidemmälle. Miltä...
Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?

Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?

Tehokkain tapa parantaa sivujesi orgaanista näkyvyyttä 2020 on yhä linkkien rakentaminen. Tässä artikkelissa kerromme Suomessa parhaiten toimivat taktiikat ja tekniikat linkitysten rakentamiseen tai hankkimiseen ja autamme sinua löytämään uusia mahdollisuuksia...
Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti

Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti

Tuntuuko sinusta, että liiketoiminnan kasvattaminen kannattavasti on vaikeaa? Yleensä kasvua saadaan kyllä aikaan, kun myyntiin ja markkinointiin panostetaan, mutta miten se tehdään varmasti kannattavalla ja tuottavalla tavalla? Tässä kirjoituksessa opetan sinulle...
Kotisivut yritykselle vuonna 2019 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Kotisivut yritykselle vuonna 2019 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Tämän blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle selkeä kuva, miten vuonna 2019 kannattaa toteuttaa yrityksen kotisivu-uudistus ja mitä asioita projektin yhdeydessä on järkevä ottaa huomioon. Nämä ajatukset ovat käyttökelpoisia riippumatta siitä, miltä toimijalta...
Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...