Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?

Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?

Surullinen tosiasia on se, että valtion tuista huolimatta moni markkinoija menettää työpaikkansa ja useat yritykset tulevat kaatumaan koronan seurauksena. Tällä hetkellä elämme vielä kriisin aikaista elämää, mutta markkinoijina meidän pitää katsoa pidemmälle. Miltä...
Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?

Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?

Tehokkain tapa parantaa sivujesi orgaanista näkyvyyttä 2020 on yhä linkkien rakentaminen. Tässä artikkelissa kerromme Suomessa parhaiten toimivat taktiikat ja tekniikat linkitysten rakentamiseen tai hankkimiseen ja autamme sinua löytämään uusia mahdollisuuksia...
Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti

Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti

Tuntuuko sinusta, että liiketoiminnan kasvattaminen kannattavasti on vaikeaa? Yleensä kasvua saadaan kyllä aikaan, kun myyntiin ja markkinointiin panostetaan, mutta miten se tehdään varmasti kannattavalla ja tuottavalla tavalla? Tässä kirjoituksessa opetan sinulle...
Kotisivut yritykselle vuonna 2019 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Kotisivut yritykselle vuonna 2019 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Tämän blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle selkeä kuva, miten vuonna 2019 kannattaa toteuttaa yrityksen kotisivu-uudistus ja mitä asioita projektin yhdeydessä on järkevä ottaa huomioon. Nämä ajatukset ovat käyttökelpoisia riippumatta siitä, miltä toimijalta...
Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...
Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?

Hakukoneoptimointi on jatkuvasti ja poikkeuksellisen nopeasti muuttuva ala ja sen takia siinä on tärkeää olla jatkuvasti ajan hermolla. Tässä artikkelissa kerron, mitä kaikkea uutta olemme oppineet tänä vuonna niin hakukoneoptimoinnista kuin myös asiakkaidemme myynnin...
Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja suoraan...
Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa

Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa

WordPress on äärettömän hyvä alusta kotisivujen rakentamiselle ja hakukoneoptimoinnille, siitä ei pääse mihinkään – eikä onneksi tarvitse päästäkään. Tässä artikkelissa kerron miten vältät pahimmat sudenkuopat WordPress-sivun hakukoneoptimoinnissa, joihin yllättävän...
Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...
Hakukonesijoitukset nousussa jälleen

Hakukonesijoitukset nousussa jälleen

Koko Suomessa olevat heikot sääolosuhteet ovat jo alkukesästä alkaen asettaneet useimpien nettisivujen Google-sijoituksille nousupainetta. Siitä huolimatta kesälomien päätteeksi meillä ilo kertoa, että ennuste piti paikkaansa ja sijoitukset ovat nousseet edelleen...