

Kattava Google-näkyvyyden Analyysi yrityksellesi
- Tiivistetty 200-400 hakusanan lista xls –muodossa.
- Kuukausittaiset hakumäärät kaikille termeille.
- 20-40 kriittisintä hakusanaa lihavoituna.
- Nykyinen Googlen sijoituksesi kaikilla 20-40:llä kriittisellä hakutermillä.
- Googlen dataan perustuva arvio, kuinka klikkaukset jakautuvat Google-mainosten ja orgaanisten hakutulosten välillä.
Lue tämä, jos haluat lisää ostavia asiakkaita hakukoneoptimoinnin avulla.
Rakas ystävä,
Jos luet tätä, tiedät varmasti jotain jo hakukoneoptimoinnista. Olet ehkä tehnyt itse optimointia ja haluat saada parempia tuloksia.
Tällä sivulla paljastamme, miksi useimpien nettisivujen optimointi on tehty väärin ja miten se tehdään oikein.
Miten hakukoneoptimointi tehdään oikein?
Tärkein asia on tunnistaa olennaiset hakusanat, joilla ihmiset etsivät tietoa Googlesta. Tätä vaihetta kutsutaan hakusana-analyysiksi.
Suurin osa tarkistaa vain 10-100 hakusanaa. Jotkut saattavat tarkistaa jopa 200 hakusanaa.
Ennen kuin yritys on edes optimoinut mitään, alkuperäinen analyysi oli jo liian suppea. Hakukonekeisari tekee analyysin eri tavalla.
Kattavassa hakusana-analyysissa tarkistetaan yhteensä 700-1200 hakutermiä. Tästä määrästä poistamme epäolennaiset hakusanat ja saat 200-400 hakusanan tiivistetyn listan olennaisia hakusanoja.
Kattavan analyysin jälkeen voidaan vasta edetä hakusanojen kilpailija-analyysiin ja optimointiin. Jos alkuperäinen analyysi on suppea, optimointi jää puolitiehen eikä optimoinnilla saa parhaita tuloksia.
Mitä eroa on normaalilla ja kattavalla hakusana-analyysilla?


Mitä KATTAVA Hakusana-analyysi sisältää?
1. Tiivistetty lista 200-400 hakusanasta xls–muodossa.
2. Kuukausittaiset hakumäärät kaikille termeille.
3. 20-40 kriittisintä hakusanaa lihavoituna.
4. Nykyinen Googlen sijoituksesi kaikilla 20-40:llä kriittisellä hakutermillä.
5. Googlen dataan perustuva arvio, kuinka klikkaukset jakautuvat Google-mainosten ja orgaanisten hakutulosten välillä.
Kattavan hakusana-Analyysin hinta:
Nyt vain 150 €
(norm. 299 €)
Hinnat ovat alv. 0 % hintoja.
Mitä hyödyn hakusana-analyysista?
- Tiedät millä hakusanoilla nyt pärjäät Googlessa ja mille sanoille kannattaa tehdä optimointia (arvo 495 €)
- Mainosklikkausten ja luonnollisten klikkausten jakauma hakusanoittain (arvo 295 €)
- Vaikka et optimoisi sivujasi, saat vähintään 10 uutta ideaa blogikirjoituksiin (arvo 99 €)
- Ymmärrät paremmin, mitä kilpailijasi tekevät Googlessa (arvo 199 €)
Paketin arvo on yhteensä 1088 €.
Miksi Googlen avainsanatyökalun hakusanat eivät riitä?
Googlen avainsanatyökalu (Keyword Planner) on suunniteltu maksullisen Ads-mainonnan tarkoituksiin, mikä on Googlen päätulonlähde. Google ei halua paljastaa sen algoritmeja orgaanisen näkyvyyden parantamiseksi. Siksi et saa parasta tietoa Googlen työkaluista orgaanista optimointia varten.
Sinulla voi esimerkiksi olla Keyword Plannerin hakusanasuosituksissa hakutermit “kampaamo vaasa”, “vaasa kampaamo”, “parturi vaasa” ja “kampaaja vaasa”, ja kaikissa lukee yhteensä 1000 hakua kuukaudessa. Et ole ihan varma, mitkä hakutermit olisi parhaita, koska hakusanat on niputettu yhteen“.
Hakusanat on niputettu yhteen, jotta mainosryhmien teko olisi helppoa ja hakumäärät näyttävät todellista suuremmilta ja houkuttavammilta. Kattavassa hakusana-analyysissa käytämme useampia eri työkaluja, jotta löydämme kaikki tärkeimmät hakusanat sekä niiden eri muodot. Lisäksi pystymme löytämään tarkemmin pitkiäkin hakutermejä, joilla on vähän kuukausittaisia hakuja.
Miten hyödynnät kattavaa Google-näkyvyyden analyysiä?
Teetin hakusana-analyysin, mitä seuraavaksi?
Hyvä, nyt sinulla on hakusanat selvillä. Seuraavaksi on aika päivittää nettisivujen sisältöjä tai kirjoittaa uutta hyödyllistä sisältöä lukijalle niin, että hakusanat esiintyvät sivuilla.
Sisällöissä kaksi tärkeintä asiaa ovat: Sivusi sisältö vastaa hakijan polttavaan kysymykseen JA sivusi sisältö on teknisesti optimoitu riittävän hyvin.
Peukalosääntö sivujen sisällön optimointiin on, että hakusana näkyy riittävän näissä paikoissa:
- SEO-otsikossa ja meta-kuvauksessa
- Sivun otsikoissa
- Kappaletekstissä
- Sivulla olevissa taulukoissa ja listoissa
- Kuvien tiedoissa
Jokainen Googlen hakutulos on aina erilainen, joten optimointia kannattaa ensin yrittää itse, jotta pääset alkuun. Joskus oma optimointi riittää jopa erinomaisiin tuloksiin! Jos et kuitenkaan ole täysin tyytyväinen itse-tehdyn hakukoneoptimoinin tuloksiin, siinä vaiheessa kannattaa kääntyä ammattilaisten apuun.
Hakukoneoptimoinnin ammattilaiset saavat nopeasti selville, millainen on hyvä tekninen optimointi: Paljonko tarvitaan otsikoita, sisältöä ja missä muodoissa, kuinka usein hakusanojen kannattaa esiintyä sivuilla jne.
Kenen kannattaa teettää kattava hakusana-analyysi?
Hakukonenäkyvyyteen kannattaa panostaa, vaikka edustaisit yhden paikkakunnan yritystä. Ihmiset luottavat Googlen tarjoamiin orgaanisiin tuloksiin ja todella harvoin klikkaavat kakkossivulle. Googlessa näkyminen on lähestulkoon ilmaista mainosta ja nostaa yrityksesi uskottavuutta. Sen lisäksi voit saada suoria asiakkaita Googlesta, kun sivusi on optimoitu hyvin.
Analyysi kannattaa tehdä, jos yrityksesi tai yhdistyksesi on: verkkokauppa, kivijalkakauppa, verkkopalvelu, tarjoat paikallista palvelua tai kansainvälistä palvelua tai teet B2B-kauppa.
Kun potentiaaliset asiakkaasi etsivät alaasi liittyvä tietoa Googlesta, haluatko heidän näkevän sinun sivusi vai kilpailijan sivut ensin?
Älä tilaa hakusana-analyysia, jos sinulla on…
- Riittävästi asiakkaita muita kanavia pitkin
- Hyvä näkyvyys Googlessa jo entuudestaan
- Ihan sama, näkeekö asiakkaat kilpailijoidesi sivut ensin alasi hakusanoilla
- Parempi tai yhtä hyvä osaaminen löytyy omasta takaa
- Ylimääräistä aikaa oppia ja tehdä kattavat analyysit ja optimoinnit itse
Onko 99 € liian kallis hinta analyysista?
Jos aiot käyttää rahaa Google Ads –mainontaan, todennäköisesti käytät huomattavasti enemmän kuin 99 € kuukaudessa. Tämä analyysi kannattaa tehdä pelkästään Google Ads -mainontaa ajatellenkin, vaikka et koskaan aikoisikaan optimoida sivujasi. Kattavalla hakusana-analyysillä saat ideoita Google Ads –mainoksiin, tiedät niiden klikkihinnat, saat nykysijaintisi selville orgaanisissa tuloksissa sekä tiedät kilpailijoidesi tilanteen.
Normaalit hakusana-analyysit maksavat Suomessa 300 – 1 000 € ja saat ehkä 100-200 hakusanan listan ja suppeat tiedot hakusanojen hyödyllisyydestä.
Kattava hakusana-analyysi antaa sinulle parhaan tiedon alaasi liittyvistä hakusanoista sekä orgaanisessa että maksullisessa näkyvyydessä.
99 €:lla saat 200-400 hakusanaa sekä 20-40 hakusanan listan olennaisimmista hakusanoista, niiden nykysijainnista sekä kilpailijoidesi tilanteesta.
Hakusana-analyysin tekeminen on erityisen tärkeää, jos käytät jo jonkun muun yrityksen hakukoneoptimointipalveluita, jotta ymmärrät paremmin, millaisiin tuloksiin olette päässeet heidän kanssaan ja millä alueilla olisi parannettavaa.
Mitä tuloksia olemme saaneet ja mitä asiakkaat sanovat meistä?
Verkkokaupan myynti tuplaantui
Hakukonekeisarin kanssa toteutetun projektin myötä Google sijoituksemme nousivat selvästi. Olimme pitkään tehneet optimointia itse, osaavan kumppanin myötä saimme sivustomme hakukonesijoitukset selvään nousuun. Toteutetun projektin jälkeen sijoituksemme Googlessa nousi lukusilla hakusanoilla ensimmäiselle sivulle.
Projektin myötä verkkokauppamyyntimme tuplaantui jopa kahdessa kuukaudessa. Projektin jälkeen voimme siis todetta yhteistyön Hakukonekeisarin kanssa olleen todella kannattavaa ja varmasti joka euron arvoista. Suosittelen Hakukonekeisarin palveluita jokaiselle yritykselle tai henkilölle, joka haluaa kasvattaa sivuston kävijämäärää tai myyntiä.
Hakukoneoptimointia alennuskoodisivustolle
Olimme pitkään tehneet itse hakukoneoptimointia Shophop.fi –palvelulle, mutta kasvun myötä tarvitsimme lisäkäsiä jatkamaan optimointityötä sekä viemään sen uudelle tasolle. Kävijöistämme iso osa tulee Googlen kautta, joten halusimme, että hakukoneoptimointia tekevä taho tietää varmasti mitä tekee ja on kokenut alan ammattilainen. Pyysimme tarjouspyynnön kahdelta eri toimijalta, jonka jälkeen kävimme puhelinkeskustelut molempien yritysten kanssa.
Päädyimme valitsemaan Hakukonekeisarin tekemään meille hakukokoneoptimointia, koska keskustelujemme pohjalta, heidän osaamisensa korkea taso tuli hyvin esille. Lopullisen päätökseen vaikutti vahvasti myös heidän aito kiinnostus meidän toimintaa kohtaan ja sitoutuminen hakukoneoptimointiin liittyvien tavoitteidemme saavuttamiseksi.
Kävijämäärä tuplaantui kuukaudessa
Tilasimme Hakukonekeisarilta optimointipaketin. Ensimmäisen kuukauden jälkeen sivujemme näyttökerrat Googlen orgaanisissa hauissa kolminkertaistuivat ja orgaaninen liikenne sivuillamme tuplaantui. Kävijämäärän kasvu on myös havaittu asiakkaiden yhteydenottojen määrässä. Kiitos hyvästä palvelusta ja vastauksista kysymyksiini!
Tilaa nyt ja saat 200-400 olennaista hakusanaa sähköpostiisi 7 päivän sisällä!
Nyt vain 150 €
(norm. 299 €)
Hinnat ovat alv. 0 % hintoja.