Liidikone – Kasvata myyntiäsi automaattisesti

Haluatko saada yrityksellesi uusia asiakkaita jatkuvana virtana kotisivujen kautta? Se toive pystytään toteuttamaan rakentamalla sivuillesi LIIDIKONE tai jos sinulla on verkkokauppa, niin silloin voit kutsua sitä Myyntikoneeksi. Mistä osista Liidikone koostuu? Siinä on yhdistetty nämä seuraavat digitaalisen markkinoinnin osat saumattomaksi kokonaisuudeksi:

  • Facebook-markkinointi
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Uudelleenmarkkinointi
  • Konversio-optimointi
  • Sisältömarkkinointi

 

Nämä osa-alueet varmistavat, että sivuilla vierailevat henkilöt päätyvät tekemään juuri sinun toiveiden mukaisia toimenpiteitä ja konversioita. Meillä Hakukonekeisarilla on yli 10 vuoden kokemus verkkokaupasta ja verkkopalvelujen kehittämisestä ja näiden kokemusten kautta olemme suunnitelleet strategian kerätä liidejä tai tehdä myyntiä verkossa hyvin automaattisesti. Automaatio on tässä erittäin tärkeä osa, koska se on ainoa tapa skaalata verkkoliiketoiminta nopeasti ja tehokkaasti suuremmaksi.

Hakukonekeisarin liidikone

Siinä vaiheessa, kun Liidikone on rakennettu, eli tämä testattu ja toimiva markkinointistrategia on saatu automatisoitua, niin seuraavassa vaiheessa keskitytään uuden liikenteen hankkimiseen sivuille. Siinä hyödynnämme kolmea suurta liikenteen lähdettä:

  1. Googlen luonnollinen haku
  2. Google AdWords -mainonta
  3. Facebook-mainonta

Hakukoneoptimointi – Laadukasta liikennettä suoraan Googlesta

Kun yrityksesi sivut näkyvät Googlen ensimmäisellä hakutulossivulla (mielellään kolmen kärkituloksen joukossa) kaikilla liiketoimintasi tärkeimmillä hakusanoilla, niin silloin saat useita hyötyjä. Saat paljon kävijöitä, jotka aidosti etsivät tuotettasi tai palveluasi. Et maksa näistä klikkauksista mitään, kun Google-mainoksissa näkyvät kilpailijasi maksavat jokaisesta klikkauksesta. Yritystäsi pidetään luotettavampana, koska ihmiset luottavat enemmän yrityksiin, jotka näkyvät Googlen hakutulosten kärkisijoilla.

Google AdWords – Poimi kannattavat kävijät helposti

Kaikkien suosituimmilla hakusanoilla mainostaminen on usein kannattamatonta. Kilpailu on kiristynyt niin kovaksi, että klikkausten hinnat ovat joillain avainsanoilla aivan liian korkeita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että AdWords-mainonta olisi yleisesti kannattamatonta. Mainonnassa kannattaa keskittyä hakusanoihin, joilla hakumäärät ovat pieniä. Niissä yleensä myös klikkaushinnat ovat maltillisempia ja vastaavasti hakukoneoptimoinnin näkökulmasta nämä matalan hakuvolyymin hakusanat eivät ole kaikkein parhaita. Yksinkertaistettuna AdWords-mainonnalla saadaan napattua kaikkein matalimmalla roikkuvat hedelmät talteen.

Facebook – Niille, jotka eivät vielä tiedä tarvitsevansa tuotettasi tai palveluasi

Koska kaikki potentiaaliset asiakkaat eivät älyä hakea tarjoamaasi palvelua tai tuotetta Googlesta, niin tällä hetkellä kaikkein alihinnoitelluin mainosalusta on Facebook. Instagram kuuluu myös tähän samaan, koska mainontaa Instaan voidaan tehdä Facebookin kautta. Äärimmäisen tarkasti kohdennettujen ja testattujen mainostapojen ansiosta Facebook-mainonnalla saadaan todella hyviä tuloksia todella lyhyessä ajassa.

Facebookin kautta tehtävä uudelleenmarkkinointi on myös tärkeä palanen Liidikoneen ydintä. Hyödynnämme edistyneitä uudelleenmarkkinoinnin tapoja Liidikoneessamme.