Hakukoneoptimointi- ja markkinointiblogi

Hakusanan sisältävät domainit: Onko niistä hyötyä Google-sijoituksissa?
2000-luvun alussa hakusanan sisältävät domainit eli EMD-osoitteet olivat valtavan suosittuja, sillä niiden avulla sai usein nostettua verkkosivuston kärkisijoille Googlen hakutuloksissa. Tämä luonnollisesti lisää sivuston kävijämäärää ja kasvattaa siten liikevaihtoa....

SEO optimointi nettisivuilla
Nettisivujen SEO optimointi ei ole tänä päivänä mikään yksinkertainen homma. Kaupallinen hakuoptimointi on erityisen haastavaa puuhaa, sillä kilpailu alalla kuin alalla on erittäin kovaa. Käymme tässä artikkelissa läpi kaupallisten nettisivujen, kuten nettikauppojen...

Responsiiviset verkkosivut – kun on tärkeää näyttää hyvältä
Responsiiviset nettisivut ovat joka laitteella hyvännäköiset. Jos sivustosi on suunniteltu responsiiviseksi, saat pidettyä potentiaalisen asiakkaan kauemmin sivustollasi, jonka myötä hänellä on enemmän aikaa kiinnostua sinusta ja yrityksestäsi. Rseponsiivinen sivusto...

Metaverse – liiketoiminnan uusi mahdollistaja
Mikä on Metaverse? Metaverse on vähän kuin virtuaalinen 3D-maailma, joka sisältää vuorovaikutteisia ja yhteistyötä vaativia tiloja. Virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden tekniikoiden avulla nämä tilat tarjoavat ihmisille erilaisia kokemuksia. Monet...
Lisätienestillä 200-500 €/kk lisää tuloja kotisohvalta
Maksetut kyselyt On mahdollista tienata lisää rahaa vastaamalla erilaisiin tutkimuksiin sekä kysymyksiin netissä. Erilaiset maksetut kyselyt maksavat pienen korvauksen ajastasi ja vastauksistasi. Pääset osallistumaan tällaisiin erilaisiin kyselypaneeleihin joko...
Hakukoneoptimointi vuonna 2022
Jos edelleen tuskailet hakukoneoptimoinnin strategiasi kanssa, et ole yksin. Epävarmuus maailman tilanteesta ja kuluttajien käyttäytymisen muutoksista pitävät markkinoijat ja SEO-ammattilaiset varpaillaan. Auttaaksemme pk-yrityksiä ja markkinoinnin ammattilaisia,...
Hakukoneoptimoinnin hyödyt nettikasinoille
Nettikasinoiden tärkeä osa on hakukoneoptimointi, englanniksi Search Engine Optimization (SEO) eli kuinka saada oma sivustonsa hakukonetulossivujen ensimmäiselle sivulle. Useimmiten hakukoneilla tarkoitetaan Googlea, vaikka on olemassa myös Bing ja Yahoo, mutta...
Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?
Surullinen tosiasia on se, että valtion tuista huolimatta moni markkinoija menettää työpaikkansa ja useat yritykset tulevat kaatumaan koronan seurauksena. Tällä hetkellä elämme vielä kriisin aikaista elämää, mutta markkinoijina meidän pitää katsoa pidemmälle. Miltä...
Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?
Tehokkain tapa parantaa sivujesi orgaanista näkyvyyttä 2020 on yhä linkkien rakentaminen. Tässä artikkelissa kerromme Suomessa parhaiten toimivat taktiikat ja tekniikat linkitysten rakentamiseen tai hankkimiseen ja autamme sinua löytämään uusia mahdollisuuksia...
Googlen kuvahaun päivitys: uusi tapa saada asiakkaita verkkokauppaan
Tiesitkö, että 6.8. päivitys toi verkkokaupoille mahdollisuuden saada asiakkaita suoraan Googlen kuvahausta? Tässä artikkelissa katsotaan, mitä päivitys käytännössä tarkoittaa verkkokaupoille. Googlen mukaan päivityksen tarkoitus on helpottaa käyttäjien ostopäätösten...
50 % enemmän myyntiä verkkokauppaan yhdessä yössä – Näin se tehdään
Jos otsikko kuulosti hurjalta, niin alkuun täytyy heti todeta, että ”eikä siinä vielä kaikki”. 🙂 Samanaikaisesti verkkokaupan Google-mainontaan käytettävä budjetti laski 25 % ja siitä huolimatta myynti kasvoi mainonnankin kautta. Jos sinua kiinnostaa mistä ihmeestä...
Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti
Tuntuuko sinusta, että liiketoiminnan kasvattaminen kannattavasti on vaikeaa? Yleensä kasvua saadaan kyllä aikaan, kun myyntiin ja markkinointiin panostetaan, mutta miten se tehdään varmasti kannattavalla ja tuottavalla tavalla? Tässä kirjoituksessa opetan sinulle...
Video: Opi kolme asiaa, joiden avulla myyntisi lähtee nousuun väistämättä
Tuntuuko myynti välillä vaikealta? Myynti on oikeasti todella yksinkertaista, mutta me yrittäjät teemme siitä usein liian Steroider finns i stora mängder i livsmedelsförsörjningen och därför är användningen inte förbjuden av någon idrottsorganisation, även om vissa...
Kotisivut yritykselle vuonna 2019 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Tämän blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle selkeä kuva, miten vuonna 2019 kannattaa toteuttaa yrityksen kotisivu-uudistus ja mitä asioita projektin yhdeydessä on järkevä ottaa huomioon. Nämä ajatukset ovat käyttökelpoisia riippumatta siitä, miltä toimijalta...
Miksi AdWords-mainonta kannattaa tehdä itse?
Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä...
Digimarkkinointi vuonna 2019 ja ohjeet toimivaan markkinointistrategiaan
Vuosi vuodelta markkinointi muuttuu vaikeammaksi, jos markkinoinnissa toistetaan samoja asioita. Tässä kirjoituksessa kerron, miten saat oman yrityksesi markkinoinnin kertaheitolla ajan tasalle ja annan konkreettiset ohjeet markkinoinnin suunnitteluun. Mitkä...
Mitä uutta olemme oppineet hakukoneoptimoinnista vuonna 2018?
Hakukoneoptimointi on jatkuvasti ja poikkeuksellisen nopeasti muuttuva ala ja sen takia siinä on tärkeää olla jatkuvasti ajan hermolla. Tässä artikkelissa kerron, mitä kaikkea uutta olemme oppineet tänä vuonna niin hakukoneoptimoinnista kuin myös asiakkaidemme myynnin...
Miten nettikasinot saavat markkinoida Suomessa?
Nettikasinot markkinoivat pelejään ahkerasti siitä huolimatta, että ulkomaisten nettikasinoiden mainonta on kiellettyä Suomessa, sillä täällä Veikkauksella on monopoliasema. Onkin vähintään mielenkiintoista, miten ne ylipäätään voivat harjoittaa markkinointia täällä....
Tee tehokkaampaa inbound-markkinointia näiden yksinkertaisten ohjeiden avulla
Tämä blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle niin paljon vinkkejä ja konkreettisia työvälineitä kuin mahdollista, että pystyt saamaan paljon enemmän hyötyä irti yrityksesi kotisivuista kuin koskaan aiemmin. Näin alkuun minun täytyy heti todeta, että en tykkää...
Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?
Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja...
Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa
WordPress on äärettömän hyvä alusta kotisivujen rakentamiselle ja hakukoneoptimoinnille, siitä ei pääse mihinkään – eikä onneksi tarvitse päästäkään. Tässä artikkelissa kerron miten vältät pahimmat sudenkuopat WordPress-sivun hakukoneoptimoinnissa, joihin yllättävän...
Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?
Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä...
Hakukonesijoitukset nousussa jälleen
Koko Suomessa olevat heikot sääolosuhteet ovat jo alkukesästä alkaen asettaneet useimpien nettisivujen Google-sijoituksille nousupainetta. Siitä huolimatta kesälomien päätteeksi meillä ilo kertoa, että ennuste piti paikkaansa ja sijoitukset ovat nousseet edelleen...
Missä kannattaa mainostaa alle 300 €:n mainosbudjetilla?
Haluatko tietää, mitä kaikkea pienyrittäjä voi tehdä 300 euron mainosbudjetilla? Voisin heittää tässä läjän päättömiä vinkkejä, joihin todennäköisesti ainoastaan tuhlaantuisi rahaa ja aikaa. En tee sitä, vaan tässä kirjoituksessa kerron vain sellaisia vinkkejä, joita...
Kuinka voimme auttaa sinua?
Maailmanluokan hakukoneoptimointia tulostakuulla.
Tuskailetko luonnollisen Google-näkyvyyden kanssa tai etkö ole tyytyväinen nykyiseen hakukoneoptimoinnin tasoon? Olisiko sinusta mahtavaa saada liiketoimintasi tueksi Suomen kärkipään hakukoneoptimnoijat? Mitä kovempi kilpailutilanne, sen innokkaampia olemme yhteistyöstä. Jos kiinnostuit, niin lue täältä lisää.
Aidosti kannattava ja tehokas Google-mainonta edullisesti.
Tuntuuko sinusta, että et ole saanut riittävästi konkreettista hyötyä Google-mainonnasta? Oletko turhautunut maksamaan AdWords-mainonnan kuukausittaisia palvelumaksuja, etkä edes tiedä mitä tällä rahalla on oikeasti tehty? Jos haluat, että mainontasi tuottaa parempaa tulosta ja on oikeasti investointi kulun sijasta, niin lue Google-mainontapalvelustamme lisää täältä.
Laadukkaat kotisivut, jotka tuottavat yhteydenottoja tasaisena virtana.
Haluatko saada tasaista asiakasvirtaa ja lisää myyntiä hyvien kotisivujen avulla? Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin kauniit ja kalliisti toteutetut nettisivut, joista ei ole mitään hyötyä liiketoimintaan. Emme ole mainostoimisto, mutta yhden asian osaamme paremmin kuin mainostoimistot. Osaamme rakentaa nettisivuja, jotka pitävät huolta palvelusi tai tuotteesi myynnistä. Katso lisää!