Facebook-mainonta

Haluatko lisää tehoja yrityksesi Facebook-markkinointiin?
Facebookia käytetään eniten mobiililaitteilla

Vuoden paras sosiaalisen median markkinointikanava

Facebook on erittäin tehokas alusta tuotteiden ja palveluiden myynnin kasvattamiseen lyhyessä ajassa. Sillä on yli 2 miljoonaa suomalaista käyttäjää, joista suuri osa käyttää aktiivisesti tätä sosiaalisen median alustaa. Tämä mahdollistaa mainostajalle paljon uusia tapoja tavoittaa suuri määrä potentiaalisia asiakkaita hyvin lyhyessä ajassa.

Miksi Hakukonekeisari tarjoaa myös maksetun mainonnan palveluita?

Olemme huomanneet, että yhdistämällä laadukkaasti toteutetun hakukoneoptimoinnin ja maksetun mainonnan (Google AdWords ja Facebook) saadaan sekä nopeita että pitäjänteisiä hyviä tuloksia kaikkein kustannustehokkaimmin.

Alla olevassa kuvassa näkyy vuorokauden mittaisen Facebook-mainoksen sen kertaisia hyötyjä. Päivän aikana konversio oli yli 4 %, eli 145 % parempi kuin edeltävän viikon aikana. Päivämyynti kasvoi noin 600 € viikon keskiarvosta vain noin reilun 75 euron sijoituksella. Hyvin toteutetulla kampanjoinnilla saadaan nopeasti hyviä tuloksia aikaiseksi, jopa näin hiljaisen helmikuun aikana.

Enemmän myyntiä ja parempi konversio kampanjalla

Facebook-markkinoinnin edut

  • Erittäin tarkka kohderyhmän rajaus
  • Suuri kohdeyleisö (yli 2 milj. suomalaista)
  • Voit saada lisämyyntiä jo samana päivänä
  • Saat lisää näkyvyyttä brändillesi
  • Nopea tapa testata uusia tuotteita ja kampanjoita
  • Saat näkyvyyttä siellä, missä ihmiset viettävät aikaansa

%

15−55-vuotiaista suomalaisista on käyttänyt Facebookia viimeisen 3 kk:n aikana

Kannattavaa verkkokaupan Facebook-mainontaa
Kuvakaappaus on erään asiakkaamme verkkokaupan myynnistä, kun aloitimme markkinoimaan yrityksen tuotteita Facebookissa. Kahden viimeisen päivän myynnit on saavutettu käyttämällä noin 150-200 euroa FB-kampanjoiden markkinointiin.

Toimiiko Facebook-mainonta?

Usein ajatellaan, että on olemassa hyviä ja huonoja markkinointikanavia ja -paikkoja. Sillä on todellisuudessa vain pieni merkitys, koska suurempi merkitys on sillä miten mainontaa tehdään ja miten sitä mitataan. Toinen yritys voi onnistua Facebookissa äärimmäisen hyvin, kun toinen jopa saman toimialan yritys ei saa siellä mitään tuloksia aikaiseksi.

Me ajattelemme, että Facebook-mainonta toimii silloin kun mainontaan sijoitettu raha on pienempi kuin sitä kautta tulevien myyntien myyntikate. Tämä voi olla itsestäänselvää sinulle, mutta olemme huomanneet että yksinkertaisuudestaan huolimatta useat yritykset työntävät rahaa Facebook-markkinointiin välittämättä lopputuloksista.

Esimerkki toimivasta kampanjasta

Yritys myy 100 euron tuotetta, jonka kate verottomasta hinnasta on 20 €. Tämä tarkoittaa sitä, että markkinointiin voidaan käyttää maksimissaan 20 euroa / myyty tuote. Tavoiteltava tilanne on luonnollisesti tehdä yksi myynti alle 10 euron markkinointipanostuksella, jolloin jokaista myytyä tuotetta kohti katetta jää 10 euroa.

Haluatko kuulla palveluistamme lisää?

Jätä alla olevalla lomakkeella yhteydenottopyyntö, niin Ville tai Samu on sinuun yhteydessä Hakukonekeisarilta. Selvitetään yhdessä onko meistä apua sinun tilanteeseesi.

Facebook-markkinoinnin blogikirjoitukset

Opi lisää Facebook-mainonnasta ja digitaalisesta markkinoinnista lukemalla blogiamme.

Missä kannattaa mainostaa alle 300 €:n mainosbudjetilla?

Haluatko tietää, mitä kaikkea pienyrittäjä voi tehdä 300 euron mainosbudjetilla? Voisin heittää tässä läjän päättömiä vinkkejä, joihin todennäköisesti ainoastaan tuhlaantuisi rahaa ja aikaa. En tee sitä, vaan tässä kirjoituksessa kerron vain sellaisia vinkkejä, joita...

lue lisää

Miten 80 € muutetaan 800 euroksi yhdessä päivässä?

Tänään poikkeuksellisesti blogin puhutaan Facebook-markkinoinnista. Vaikka Hakukonekeisari toimii hakukoneoptimointialan huipulla, niin se ei tarkoita sitä, ettemme ymmärtäisi muusta Internet-markkinoinnista mitään. Se täytyy selventää, että emme myy...

lue lisää

Yrityksiä, jotka luottavat Hakukonekeisarin palveluun