Oletko kyllästynyt hakukoneoptimointiin, joka ei tuota riittävän hyviä tuloksia?

Tuntuuko sinusta, että toimialallasi on paljon potentiaalia, mutta et saa kaikkea irti Internet-markkinoinnista? Luuletko, että kilpailijasi menestyvät hyvin, koska heidän sivunsa pysyvät jatkuvasti Googlen hakutulosten kärkipäässä? Nyt on aika menestyä kilpailijoista tai markkinatilanteesta huolimatta! Olet siis saapunut oikeaan paikkaan, sillä yhteistyössä kanssamme pääset varmasti Googlen ensimmäiselle sivulle.

Kuvassa iltanäkymä Tammerkosken yli Tampereella

Hakukoneoptimointia tamperelaisille yrityksille – 100 % tulostakuu

Toimiiko yrityksesi Tampereella tai joissain sen naapurikunnassa (Nokia, Lempäälä, Pirkkala tai Ylöjärvi) ja onko sinulla tavoite hankkia lisää asiakkaita? Tiedät varmasti, että uusia asiakkaita on helpompi hankkia, jos yrityksen sivut näkyvät Googlen hakutuloksissa ensimmäisellä sivulla toimialan tärkeimmillä hakusanoilla. Jos haluat kasvattaa liiketoimintaasi ja saada lisää asiakkaita, niin jatka lukemista.

 

Google-optimoinnin tavoitteet

Google-näkyvyyden parantamisella pitää olla aina tarkoitus ja tavoite. Markkinointia ei ole järkevää tehdä, jos sen tavoitteita ei mietitä ja tuloksia seurata. Google-optimoinnin eli SEO:n tärkeimmät tavoitteet ovat:

1. Lisätä yrityksen myyntiä tai yhteydenottojen määrää

Kun yrityksen sivuille tulee enemmän laadukkaita kävijöitä, niin myös nettisivujen konversio kasvaa samanaikaisesti. Silloin kävijämäärän kaksinkertaistaminen tuo enemmän kuin kaksinkertaisen kasvun myyntiin tai yhteydenottojen määrään.

2. Kasvattaa yrityksen kotisivujen kävijämäärää

Yrityksen kotisivujen näkyvyyden parantuessa Googlessa ihmiset, jotka etsivät vastaavia tuotteita tai palveluita, päätyvät yrityksen useammin sivuille. Ja tämä tarkoittaa sitä, että kotisivuilla käy aiempaa enemmän entistä potentiaalisempia asiakkaita.

3. Parantaa yrityksen Google-näkyvyyttä

Ammattimaisesti tehdyllä hakukoneoptimoinnilla nostetaan yrityksen Google-sijoitukset mahdollisimman korkealle Googlen ensimmäisellä hakutulossivulla, jolloin sivujen kävijämäärä nousee.

Miksi hakukoneoptimointi on tärkeää?

Kivijalkayrityksen menestyksen kolme tärkeintä osa-aluetta ovat tunnetusti: sijainti, sijainti ja sijainti. Verkon keskeisin kauppapaikka on Google ja näkyvyys Googlen ensimmäisellä sivulla on luonnollisesti paras sijainti yrityksesi kotisivuille.

%

suomalaisista kuluttajista aloittaa yrityksen, tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneesta

%

löytää etsimänsä Googlen ensimmäiseltä sivulta

%

klikkaa luonnollisia hakutuloksia, ei mainoksia

AdWords-mainonta vai orgaaninen näkyvyys?

Googlen ensimmäisellä sivulla on mahdollista näkyä sekä maksettujen mainosten avulla että myös täysin luonnollisesti ilman, että klikkauksista tarvitsee maksaa. Mistä tietää, että kumpi näistä on tärkeämpi osa-alue, jos toinen on pakko valita?

Emme halua pohjata vastaustamme mielipiteisiin vaan haluamme tietää aina todelliset luvut, koska numerot eivät valehtele. Alla on kaksi kuvaa, joissa toisessa on haettu palvelua, jonka hintaa voidaan pitää arvokkaana ja toisessa esimerkissä on haettu verkosta ostettavaa tuotetta, jonka hinta on verrattaen edullinen. Miten sinä jakaisit markkinointibudjetin näiden lukujen valossa?

AdWords ja SEO -klikkausten suhde hakusanalla hakukoneoptimointi

Kuvasta näkyy, että 88 % klikkauksista klikataan luonnollisia hakutuloksia, kun haettava sana on hakukoneoptimointi. Tämä suhdeluku on erittäin yleinen silloin, kun Googlesta etsitään palvelua tai kyseessä on suurempi ajateltu hankinta.

AdWords ja SEO -klikkausten suhde hakusanalla proteiinijauhe

Kuvasta näkyy, että 63 % klikkauksista klikataan luonnollisia hakutuloksia, kun haettava sana on proteiinijauhe. Tämä suhdeluku on melko yleinen verkko-ostamiseen liittyvillä hakusanoilla ja edullisemmilla tuotteilla ja palveluilla.

Tarkasta löytävätkö potentiaaliset asiakkaasi varmasti yrityksesi?

Tästä alta näet helpot ohjeet, kuinka tarkastat yrityksesi tilanteen nopeasti alle 3 minuutissa. Katso alta video-ohje, jossa opetamme sinua tarkastamaan yrityksesi tämän hetkisen näkyvyyden Googlessa toimialasi tärkeimmillä hakusanoilla.

Täältä pääset avainsanatyökaluun: https://kwfinder.com

Kirjalliset ohjeet hakusanakartoituksen tekemiseen

1. Millä hakusanalla asiakkaasi hakevat palveluasi?

Mieti mikä olisi sellainen hakusana, jolla etsisit oman toimialasi yrityksiä Googlesta ja lisää sen loppuun kaupungin nimi. Esimerkiksi haku voisi olla ”tilitoimisto tampere”.

Seuraavaksi kirjoita valitsemasi hakutermi avainsanatyökalun hakukenttään (https://kwfinder.com).

Ilmainen avainsanatyökalu

Valitse alueen valinnasta Finland ja kielen valinnasta Finnish. Sen jälkeen klikkaa Find keywords.

2. Valitse suosituimmat hakusanat

Kun hakusanatyökalu on etsinyt sinulle ehdotuksia, niin valitse vasemmasta sarakkeesta toimialaasi liittyvistä hakusanoista suosituimmat hakumäärän (search) mukaan. Kuvan esimerkissä huomataan selkeästi, että ”tilitoimisto tampere” on toimialan suosituin hakusana Tampereella 880 kuukausittaisen haun ansiosta.

Kuvassa valitaan suosituimmat hakusanat

3. Kirjoita valittu hakusana Googleen

Seuraavaksi googlaa tällä hakusanalla, tai voit tehdä saman myös useammalla avainsanalla jos toimialallasi niitä on useita. Katso löytyykö yrityksesi karttatulosten kolmen ensimmäisen yrityksen joukosta, jos sellainen tulee näkyviin. Katso myös löytyykö yrityksesi ensimmäiseltä hakutulossivulta, kun vierität ruutua alemmaksi. Jos yritystäsi ei löydy ensimmäiseltä sivulta, niin potentiaaliset asiakkaat eivät löydä sinua!

Kuvassa karttahaun tulokset Tampereella

4. Näytkö maksullisissa vai maksuttomissa hakutuloksissa?

Näkyykö yrityksesi sivun yläosan maksullisilla mainospaikoilla? Jos näkyy, niin hieno juttu! Osa potentiaalisista asiakkaista löytää yrityksesi aina silloin, kun sinulla on jäljellä mainosbudjettia Google AdWords -palvelussa. Se voi olla joskus yllättävän kallista, esimerkiksi mallina käytetyn hakusanan hinta yhdelle klikkaukselle on yli 5 euroa. Kuinka moneen klikkaukseen sinulla on varaa päivittäin? Näkymällä luonnollisten hakutulosten joukossa ja karttahaussa et maksa klikkauksista mitään, vaan kaikki hyöty tulee lyhentämättömänä sinulle.

Maksulliset AdWords mainokset

 

Varaa ilmainen Google-optimoinnin konsultaatiopuhelu

Olisiko sinusta reilua saada tietää, kannattaako sinun oikeasti panostaa hakukoneoptimointiin ennen kuin hankit palvelun Haluamme tarjota sinulle ilmaisen konsultaation, jossa yhdessä selvitämme, kannattaako sinun edes ostaa hakukoneoptimointia palveluna? Täytä alla olevan lomakkeeseen tietosi, niin sovitaan sopiva aika ilmaiselle konsultaatiolle.

Konkreettisia tuloksia

TOP 5 -sijoitus alle kahdessa kuukaudessa suositulla hakusanalla
Korkea sijoitus hakusanalla, jolla on paljon hakuja
Googlen etusivun ykköspaikka

Mikä tekee palvelustamme uniikin?

Huippuosaaminen käytössäsi

Tiedämme, miten hakutulosten kärkeen noustaan hakusanasta riippumatta. Opiskelemme, kehitämme ja testaamme päivittäin uusia markkinointi- ja optimointitekniikoita pysyäksemme hakukoneoptimoinnin huipulla myös tulevaisuudessa.

N

Tarkkaan valitut hakusanat

Teemme tarkan hakusana-analyysin jokaiselle asiakkaallemme ja tähtäämme aina tehokkaaseen hakukonenäkyvyyteen toimialan kaikkein kilpailluimmilla hakusanoilla.

Välitämme sinusta

Meille kaikkein tärkein tavoite on auttaa asiakkaitamme menestymään ja kasvattamaan myyntiä. Tähän sitoudumme 100 %:sti. Teemme työtämme intohimolla ja olemme omistautuneita auttamaan sinua aidosti.

Tulostakuu

Lupaamme nostaa asiakkaamme sivut Googlen ensimmäiselle sivulle ja jos emme onnistu siinä sovitussa määräajassa, niin hyvitämme 100 % projektin hinnasta.

100 % rahat takaisin -takuu

Lupaamme nostaa asiakkaamme sivut Googlen ensimmäiselle sivulle ja jos emme onnistu siinä sovitussa määräajassa, niin hyvitämme 100 % projektin hinnasta.

Shophop.fi logo

Hakukoneoptimointia alennuskoodisivustolle

Olimme pitkään tehneet itse hakukoneoptimointia Shophop.fi –palvelulle, mutta kasvun myötä tarvitsimme lisäkäsiä jatkamaan optimointityötä sekä viemään sen uudelle tasolle. Kävijöistämme iso osa tulee Googlen kautta, joten halusimme, että hakukoneoptimointia tekevä taho tietää varmasti mitä tekee ja on kokenut alan ammattilainen. Pyysimme tarjouspyynnön kahdelta eri toimijalta, jonka jälkeen kävimme puhelinkeskustelut molempien yritysten kanssa.

Päädyimme valitsemaan Hakukonekeisarin tekemään meille hakukokoneoptimointia, koska keskustelujemme pohjalta, heidän osaamisensa korkea taso tuli hyvin esille. Lopullisen päätökseen vaikutti vahvasti myös heidän aito kiinnostus meidän toimintaa kohtaan ja sitoutuminen hakukoneoptimointiin liittyvien tavoitteidemme saavuttamiseksi.

Ali
Shophop.fi

Miten erotumme muista hakukoneoptimointiyrityksistä?

Intohimo ja palava halu kehittää suomalaisten yritystoimintaa on syvällä sydämessämme ja sen takia olemme valmiit tekemään kaikkemme, että saamme asiakkaillemme tuloksia aikaiseksi. Meille kelpaa vain yksi asia: valtakunnan parhaat tulokset.

Koska olemme varmoja osaamisestamme ja tiedämme, että pystymme saamaan hyviä tuloksia jokaisella toimialalla, niin sen takia meillä on poikkeuksellinen asiakaslupaus. Meidän palvelullamme on 100 % rahat takaisin -takuu.

Kasvamme kanssasi

Meille tärkeintä on se, että asiakkaamme liiketoiminta kasvaa yhteistyömme seurauksena. Lähdemme yhteistyöhön ainoastaan yritysten kanssa, joiden myyntiä uskomme täysin pystyvämme kasvattamaan hakukoneoptimoinnin avulla.

Kun saamme tuloksia aikaiseksi nopeasti ja asiakkaidemme myynti kasvaa, niin sen seurauksena mekin saamme tuottamaamme hyötyyn nähden verrattavan korvauksen. Toisin sanoen win-win -tilanne täytyy toteutua kaikissa projekteissa tai muuten emme suostu yhteistyöhön.

Saamme myyntisi kasvuun markkinatilanteesta riippumatta

Yli 20 uutta tarjouspyyntöä kuukaudessa
Kuvassa numero yksi

Milloin kannattaa luottaa ammattilaiseen?

Jos olet yrittänyt toteuttaa hakukoneoptimointia itse, mutta se ei ole tuottanut tulosta tai sinulla on tällä hetkellä yhteistyökumppani, joka ei tunnu saavan yrityksen sivuja nousemaan Googlen ensimmäiselle sivulle, niin silloin kannattaa valita ammattilainen, joka pystyy lupaamaan sinulle konkreettisia tuloksia.

Usein hakukoneoptimoinnissa yritetään säästää rahaa ja tehdä asioita mahdollisimman kauan itse. Usein siinä kuluu aikaa hukkaan ja lopputuloksena potentiaaliset asiakkaat päätyvät ostamaan kilpailijoiltasi. Älä jätä enää rahaa pöydälle, vaan investoi yrityksesi hakukonenäkyvyyteen, koska sen avulla kasvatat liiketoimintaasi ja markkinointisi tuottoja.

Yrityksiä, jotka luottavat Hakukonekeisariin

Kotipizza
Vilkas verkkokauppa-alusta
It's Pure
Checkout Finland

Varaa ilmainen Google-optimoinnin konsultaatiopuhelu

Olisiko sinusta reilua saada tietää, kannattaako sinun oikeasti panostaa hakukoneoptimointiin ennen kuin hankit palvelun Haluamme tarjota sinulle ilmaisen konsultaation, jossa yhdessä selvitämme, kannattaako sinun edes ostaa hakukoneoptimointia palveluna? Täytä alla olevan lomakkeeseen tietosi, niin sovitaan sopiva aika ilmaiselle konsultaatiolle.

Hakukonekeisari Oy

Kauppakatu 14
33210 Tampere

Ville Kinanen

Ville Kinanen
Puh. 050 365 5002