Miten 80 € muutetaan 800 euroksi yhdessä päivässä?

Facebook markkinointi

Tänään poikkeuksellisesti blogin puhutaan Facebook-markkinoinnista. Vaikka Hakukonekeisari toimii hakukoneoptimointialan huipulla, niin se ei tarkoita sitä, ettemme ymmärtäisi muusta Internet-markkinoinnista mitään. Se täytyy selventää, että emme myy Facebook-markkinointipalvelua, vaan kerromme vinkkejä ja autamme hakukoneoptimointiasiakkaitamme onnistumaan myös muissa digimarkkinoinnin kanavissa.Tämäkin esimerkkikampanja suunniteltiin yhteistyössä yhden asiakkaamme kanssa ja sain heiltä luvan kertoa hieman tästä yhden päivän kestävästä Facebook-kampanjasta. […]

Verkkokaupan myynnin kaksinkertaistaminen kuukaudessa

Verkkokaupan myynnin kasvu

Tässä kirjoituksessa verrataan kahta eri tapaa tuplata verkkokaupan myynti. Miten ja millä keinoilla verkkokaupan myynti voidaan tuplata lyhyessäkin ajassa selviää sinulle, kun luet tämän blogikirjoituksen. Nyt otetaan miehestä mittaa, kumpaan kannattaa panostaa enemmän konversio-optimointiin vai hakukoneoptimointiin? Minulla oli kunnia olla mukana erään pienehkön verkkokaupan uudistuksessa ja sain kertoa muutamia omia näkemyksiä muutoksista, mitä uudistuksessa kannattaisi […]

Google Ads: Suurin muutos 15 vuoteen

muutos adwords

Toissa päivänä Google julkisti historian suurimman muutoksen, minkä se tulee toteuttamaan AdWords-mainospalveluun sen 15 vuoden historian aikana. Tätä on hyvä hieman pohjustaa sillä, että Google poisti aiemmin tänä vuonna hakutulosten oikeassa laidassa olevat mainospaikat ja samassa yhteydessä hakutulosten alkuun ilmestyi neljäs mainospaikka. Tämä muutos vaikuttaa mielestäni radikaalisti markkinointiin Googlessa. Miten aikaisempi muutos vaikuttaa AdWords-mainontaan? Muutoksen […]

Verkkokaupan digitaalinen markkinointi

digimarkkinointi strategia

Verkkokaupan markkinointi ja Internet-markkinointi ovat todella tärkeitä osa-alueita verkkokaupan toiminnassa. Hakukonekeisarin asiakkaana on tällä hetkellä yli 20 suomalaista verkkokauppaa ja olemme huomanneet niissä tiettyjä yhtäläisyyksiä. Monissa tapauksissa markkinointi voitaisiin toteuttaa tehokkaammin ja tästä johtuen tein koulutusvideon, jossa kerron miten verkkokapan markkinointistrategia tehdään yksinkertaisesti mutta tehokkaasti. Toivottavasti nautit tästä videosta! Verkkokaupan markkinointi ja markkinointisuunnitelma Videolla kerron […]

Millaisia nettisivuja ei pelasta edes hyvin tehty hakukoneoptimointi?

konversion parantaminen

Joskus voi tulla eteen tilanne, jossa huomataan että hakukoneoptimointi ei ole tuottanut toivottuja lopputuloksia. Itse optimointi voi olla tehty oikein ja sivuille on alkanut virtaamaan paljon uusia kävijöitä olennaisten hakusanojen kautta. Juuri tällaisessa tilanteessa huomataan usein tämä syy, kun kaikki tähdet näyttäisivät olevan oikeassa linjassa (eli sivuilla on hyvä löydettävyys Googlessa), mutta kauppaa ei vain […]

6 virhettä, jotka voivat käydä sinulle kalliiksi hakukoneoptimoinnissa

hakukoneoptimointi ohje itse

Markkinointi ja varsinkin hakukoneoptimointi on kallista ja riskialtiasta. Tällaisia näkemyksiä kuulen aika usein ja olen asiasta osittain samaa mieltä. Olen samaa mieltä, että molemmat voivat pitää sisällään riskejä. Mielestäni tietämättömyys on riskialtista, ei niinkään yksittäinen toimenpide. Pyykin peseminen voi olla myös riskialtista, ei tietenkään silloin kun vaimo pesee pyykit, vaan lähinnä silloin kun isäntä pääsee […]

Mittaatko aitoja kävijöitä vai robotteja?

google analytics mittaaminen

Tiedon analysointi on tärkeää markkinoinnissa ja useimmat yritykset käyttävät kävijätiedon analysoinnissa Googlen Analytics -palvelua. Kävijätiedon mittaamisessa on kuitenkin yksi ongelma. Tiedätkö mikä tai kuka kävijä on aito ja kuka on ”botti”? cells buy testosterone australia upregulates glutaminolysis through transcriptional activation of GLS and the SLC1A5 genes. sports pharmacology-mediated glycosylation of proteins, Tämä ei aina ole […]

Pikatesti: Tiedätkö yrityksesi nykyisen Google-sijoituksen?

yrityksen oma google sijoitus

Seuraavalla videolla opit nopean ja helpon pikatestin, jolla voit tarkastaa kotisivujesi nykyisen Google-sijoituksen parissa minuutissa. Tämä asia kannattaa tarkastaa, jos haluat tietää saako kilpailijasi sinua enemmän asiakkaita Googlen kautta. Etkö nähnyt yritystäsi Googlen ensimmäisellä sivulla? Ei hätää, useimmat yritykset eivät Googlen ensimmäisellä sivulla toimialan suosituimmilla hakusanoilla. Mutta ne jotka näkyvät, saavat eniten asiakkaita. Haluan opettaa sinulle, miten saat […]

Nämä 5 virhettä haluat välttää kauneushoitolan markkinoinnissa

kauneushoitola lehti ilmoitus

Kauneushoitolan markkinointi toimii hyvin samalla tavalla kuin monen muun palvelualan yrityksen markkinointi. Monesti yrittäjällä on kiire palvella nykyisiä asiakkaita ja aina ei jää paljoa ylimääräistä aikaa suunnitella ja kehittää markkinointia. Nykyiset asiakkaat ovat kaikkein tärkeimpiä ja heitä pitää palvella erinomaisesti, mutta samaan aikaan on tärkeä hankkia tasaisesti lisää asiakkaita. Uusien asiakkaiden hankinta ei ole aina […]

Verkkokaupan ja -liiketoimminnan markkinointisuunnitelma

motivaatio tekemiseen

Onko sinulla kirjoitettu oman liiketoiminnan markkinointisuunnitelma ja tavoitteet paperille? Ja ovatko ne varmasti ajan tasalla? Jos niitä ei ole kirjoitettu paperille tai ne eivät vastaa nykytilannetta, niin sinulla ei ole oikeaa markkinointisuunnitelmaa olemassa. Tiesitkö, että vain all 5 % maailman ihmisistä kirjoittaa suunnitelmansa paperille? Haluaisitko kuulua tähän viiteen prosenttiin, jotka menevät elämässään hurjaa vauhtia eteenpäin […]