Miksi Google Ads -mainonta kannattaa tehdä itse?

Olen miettinyt monta kertaa yrityksiä, jotka tekevät AdWords-mainontaa asiakkailleen ja ilmeisesti monet asiakkaat saavat sillä hyviä tuloksia aikaan. Teen jatkuvasti itsekin AdWords-mainontaa muutamalle verkkokaupalle ja parille muulle palveluyritykselle ja välillä mietin, että pitäisikö Hakukonekeisarin tarjota klikkauspohjaiseen mainontaan liittyviä palveluita? Tulen joka kerta samaan lopputulokseen, että yrittäjän ei välttämättä ole kovin järkevää maksaa palvelusta, jos hän […]
Haluatko saada kilpailuetua hakukoneoptimoinnin avulla?

Tuntuuko sinusta, että toimialallasi on paljon potentiaalia, mutta et saa kaikkea irti Internet-markkinoinnista? Luuletko, että kilpailijasi menestyvät hyvin, koska heidän sivunsa pysyvät jatkuvasti Googlen hakutulosten kärkipäässä? Nyt on aika menestyä kilpailijoista tai markkinatilanteesta huolimatta! Olet siis saapunut oikeaan paikkaan, sillä yhteistyössä kanssamme pääset varmasti Googlen ensimmäiselle sivulle. Hakukoneoptimointi – Helsinki Jos Suomen eri kaupungit pitäisi laittaa […]
Miten nettikasinot saavat markkinoida Suomessa?

Nettikasinot markkinoivat pelejään ahkerasti siitä huolimatta, että ulkomaisten nettikasinoiden mainonta on kiellettyä Suomessa, sillä täällä Veikkauksella on monopoliasema. Onkin vähintään mielenkiintoista, miten ne ylipäätään voivat harjoittaa markkinointia täällä. Onko edes laillista mainostaa nettikasinoita? Netti on pullollaan erilaisia kasinoarvostelu-sivustoja, jotka tarjoavat uusille asiakkaille erilaisia bonuskoodeja ja bonuksia. Lisäksi suomalaiset julkkikset promoavat surutta nettikasinoita omilla sivuillaan ja […]
Huippulaadukkaat kotisivut yritykselle

Kun investoit uusiin kotisivuihin, niin haluaisitko että niiden suunnittelussa otetaan huomioon muitakin asioita kuin kaunis ulkoasu? Haluaisitko, että uudet nettisivut näkyisivät hyvin Googlessa? Haluaisitko myös saada tarkempaa tietoa siitä, että miksi juuri tietty kävijä päätyi lähettämään tarjouspyynnön tai ottamaan sinuun yhteyttä? Nämä kaikki asiat ovat huomioitu huippulaadukkaissa kotisivuissa. Mitä kotisivujen suunnittelussa pitää ottaa huomioon? Suomesta […]
Tee tehokkaampaa inbound-markkinointia näiden yksinkertaisten ohjeiden avulla

Tämä blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle niin paljon vinkkejä ja konkreettisia työvälineitä kuin mahdollista, että pystyt saamaan paljon enemmän hyötyä irti yrityksesi kotisivuista kuin koskaan aiemmin. Näin alkuun minun täytyy heti todeta, että en tykkää yhtään näistä hienoista markkinointislangisanoista, mutta tässä blogikirjoituksessa teen poikkeuksen, koska inbound-markkinointi on tämän hetken paras tapa hankkia uusia asiakkaita. Ja […]
Hakukoneoptimointia tamperelaisille yrityksille – 100 % tulostakuu

Toimiiko yrityksesi Tampereella tai joissain sen naapurikunnassa (Nokia, Lempäälä, Pirkkala tai Ylöjärvi) ja onko sinulla tavoite hankkia lisää asiakkaita? Tiedät varmasti, että uusia asiakkaita on helpompi hankkia, jos yrityksen sivut näkyvät Googlen hakutuloksissa ensimmäisellä sivulla toimialan tärkeimmillä hakusanoilla. Jos haluat kasvattaa liiketoimintaasi ja saada lisää asiakkaita, niin jatka lukemista. Google-optimoinnin tavoitteet Google-näkyvyyden parantamisella pitää olla aina […]
Lahjoitatko tietämättäsi asiakkaita kilpailijoillesi?

Otsikko voi kuulostaa kauhistuttavalta riippuen yrityksesi nykytilanteesta, mutta törmään tähän työssäni joka päivä ja nyt päätin ottaa asian esiin blogin muodossa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että moni yritys jättää rahaa pöydälle kuukausi toisensa jälkeen ja suoraan sanoen lahjoittaa potentiaalisia asiakkaita hopeatarjoittimella suoraan kilpailijoilleen, koska yritys ei löydy paikasta, josta suurin osa potentiaalisista asiakkaista etsii yrityksiä. […]
Vältä nämä 5 virhettä WordPress-sivujen hakukoneoptimoinnissa

WordPress on äärettömän hyvä alusta kotisivujen rakentamiselle ja hakukoneoptimoinnille, siitä ei pääse mihinkään – eikä onneksi tarvitse päästäkään. Tässä artikkelissa kerron miten vältät pahimmat sudenkuopat WordPress-sivun hakukoneoptimoinnissa, joihin yllättävän moni putoaa ja joutuu kompuroimaan hakukonenäkyvyyden kanssa. Itsessään WordPress on hyvin toteutettu alusta myös hakukoneoptimoinnin näkökulmasta ja mikä parasta: Googlekin tyykkää WordPress:lla toteutetuista sivuista hyvinkin paljon. […]
Mitä tapahtui kuin yritys alkoi seurata markkinointiaan tarkemmin?

Eräs helsinkiläinen palvelualan yritys siirtyi asiakkaaksemme viime keväänä, koska heistä tuntui että aiemman yhteistyökumppanin kanssa markkinointiin kului suuri summa rahaa, ilman merkittäviä tuloksia. Tässä artikkelissa paljastan miten lähdimme tekemään yhteistyötä ja mitä sen seurauksena tapahtui. Saamme usein yhteydenottoja yrittäjiltä ja yrityksiltä, jotka eivät ole tyytyväisiä heidän digitaalisen markkinointiin. Tavallisesti heillä on yhteistyökumppani, jonka palveluita he […]
Hakukonesijoitukset nousussa jälleen

Koko Suomessa olevat heikot sääolosuhteet ovat jo alkukesästä alkaen asettaneet useimpien nettisivujen Google-sijoituksille nousupainetta. Siitä huolimatta kesälomien päätteeksi meillä ilo kertoa, että ennuste piti paikkaansa ja sijoitukset ovat nousseet edelleen viimeisten kuukausien aikana. Katsotaan, millaisten sivustojen hakukonesijoitukset ovat nousseet reilusti viime aikoina. Verkkokauppojen hakukonenäkyvyys Paikallisten yritysten hakukoneoptimoinnin kehitys Yhteenveto Nämä sijoitukset eivät tällä kertaakaan tulleet […]