Hakukoneoptimointi vuonna 2022

Hakukoneoptimointi top 10

Jos edelleen tuskailet hakukoneoptimoinnin strategiasi kanssa, et ole yksin. Epävarmuus maailman tilanteesta ja kuluttajien käyttäytymisen muutoksista pitävät markkinoijat ja SEO-ammattilaiset varpaillaan. Auttaaksemme pk-yrityksiä ja markkinoinnin ammattilaisia, jotka haluavat parantaa hakusijoitustaan, tarjoamme tässä artikkelissa parhaimmat vinkit hakukoneoptimointiin vuodelle 2022. Näitä vinkkejä voivat hyödyntää muutkin kuin netticasino sivustot, joilla nämä toimivat kuin unelma. Luo itsellesi auktoriteettiasema Ensimmäinen […]

Hakukoneoptimoinnin hyödyt nettikasinoille

Hakukoneoptimoinnin hyödyt nettikasinoille

Nettikasinoiden tärkeä osa on hakukoneoptimointi, englanniksi Search Engine Optimization (SEO) eli kuinka saada oma sivustonsa hakukonetulossivujen ensimmäiselle sivulle. Useimmiten hakukoneilla tarkoitetaan Googlea, vaikka on olemassa myös Bing ja Yahoo, mutta ne eivät yllä lähellekään Googlen suosiota. Jos vaikkapa Nettikasinopeleistä kiinnostunut henkilö kirjoittaa hakukenttään Suomen uusimmat pikakasinot, hän on ilmeisesti kiinnostunut juuri pikakasinoista, ja valitsee luultavimmin […]

Kotisivut yritykselle vuonna 2021 – Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Kotisivut blogi

Tämän blogikirjoituksen tarkoitus on antaa sinulle selkeä kuva, miten vuonna 2019 kannattaa toteuttaa yrityksen kotisivu-uudistus ja mitä asioita projektin yhdeydessä on järkevä ottaa huomioon. Nämä ajatukset ovat käyttökelpoisia riippumatta siitä, miltä toimijalta hankit sivut tai toteutatko ne itse. Olen huomannut muutamia asioita, joissa nettisivuprojekti voi mennä pahasti pieleen ja haluan auttaa sinua välttämään nämä ongelmakohdat. […]

Digimarkkinointi vuonna 2021 ja ohjeet toimivaan markkinointistrategiaan

Digimarkkinointia loungessa

Vuosi vuodelta markkinointi muuttuu vaikeammaksi, jos markkinoinnissa toistetaan samoja asioita. Tässä kirjoituksessa kerron, miten saat oman yrityksesi markkinoinnin kertaheitolla ajan tasalle ja annan konkreettiset ohjeet markkinoinnin suunnitteluun.  Mitkä asiat ovat muuttuuneet viime vuosina? Mainonta on koko ajan siirtynyt yhä primobolan vahvemmin internetiin ja olet varmaan huomannut tämän Facebook-mainonnan tai Google Ads-mainonnan klikkaushintojen jatkuvassa kasvussa. Moni on alkanut […]

Markkinointi koronan jälkeen – Mikä toimii ja mikä ei?

Markkinointi korona pandemian jälkeen

Surullinen tosiasia on se, että valtion tuista huolimatta moni markkinoija menettää työpaikkansa ja useat yritykset tulevat kaatumaan koronan seurauksena. Tällä hetkellä elämme vielä kriisin aikaista elämää, mutta markkinoijina meidän pitää katsoa pidemmälle. Miltä maailma näyttää kesällä, syksyllä ja vuonna 2021? Kun luottamus menee, sen saaminen takaisin vaatii aikaa. Vaikka korona katoaisi heti, ihmisten luottamus omaan […]

Linkkien rakentaminen 2020 – Mitkä taktiikat toimivat?

Linkkien rakentaminen 2020

Tehokkain tapa parantaa sivujesi orgaanista näkyvyyttä 2020 on yhä linkkien rakentaminen. Tässä artikkelissa kerromme Suomessa parhaiten toimivat taktiikat ja tekniikat linkitysten rakentamiseen tai hankkimiseen ja autamme sinua löytämään uusia mahdollisuuksia vahvistaa sivustosi linkkiprofiilia. Haluatko tietää, millaisten linkitysten avulla saat kaikkein tehokkaimmin nostettua sivujesi Google-näkyvyyttä vuonna 2020? Tässä artikkelissa kerromme Suomessa parhaiten toimivat taktiikat ja tekniikat […]

Googlen kuvahaun päivitys: uusi tapa saada asiakkaita verkkokauppaan

Google kuvahaku paivitys 2019

Tiesitkö, että 6.8. päivitys toi verkkokaupoille mahdollisuuden saada asiakkaita suoraan Googlen kuvahausta? Tässä artikkelissa katsotaan, mitä päivitys käytännössä tarkoittaa verkkokaupoille. Googlen mukaan päivityksen tarkoitus on helpottaa käyttäjien ostopäätösten tekemistä suoraan kuvahaun tuloksissa. Tämä päivitys korostaa tuotekuvien merkitystä sekä kuvien optimointia aiempaa enemmän. Päivitys antaa kuvahaun käyttäjille mahdollisuuden nähdä Googlen hakutuloksissa näkyvistä tuotekuvista mm. hinnan, varastosaldon […]

50 % enemmän myyntiä verkkokauppaan yhdessä yössä – Näin se tehdään

50prosenttia myyntia

Jos otsikko kuulosti hurjalta, niin alkuun täytyy heti todeta, että ”eikä siinä vielä kaikki”. 🙂 Samanaikaisesti verkkokaupan Google-mainontaan käytettävä budjetti laski 25 % ja siitä huolimatta myynti kasvoi mainonnankin kautta. Jos sinua kiinnostaa mistä ihmeestä tässä on oikein kyse niin jatka lukemista niin tulet oppimaan mitä tämä vaatii ja parhaat käytännön vinkit, mitä itse opin tästä projektista. […]

Miten kasvattaa mikä tahansa liiketoiminta kannattavasti

Liiketoiminta kasvuun

Tuntuuko sinusta, että liiketoiminnan kasvattaminen kannattavasti on vaikeaa? Yleensä kasvua saadaan kyllä aikaan, kun myyntiin ja markkinointiin panostetaan, mutta miten se tehdään varmasti kannattavalla ja tuottavalla tavalla? Tässä kirjoituksessa opetan sinulle kolmivaiheisen mallin, jonka avulla mikä tahansa liiketoimintaa on mahdollista kasvattaa kannattavalla tavalla. Lisäksi näytän esimerkkien avulla sinulle mihin vaiheeseen sinun kannattaa keskittää suurin osa […]